Otvori navigaciju

Kvaliteta je naše hvala za vaše povjerenje!

PretražiWebshop

Uvjeti kupnje

Kako kupiti?

 

Trudimo se da kupnja u našoj internetskoj trgovini bude što više prilagođena zahtjevima i potrebama kako vas, tako i vaših radnih strojeva jer nam je vrlo bitno da naši kupci uvijek dobiju najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu.

U nastavku ćete pronaći informacije o standardnom postupku kupovine.

Ukoliko želite R1 račun napišite u napomenu (OIB i podatke od Vaše tvrtke). Okvir za unos napomena možete pronaći nakon što zaključite košaricu (kod registriranih članova prilikom dodavanja nove adrese).

Stranici možete pristupiti kao gost bez postupka registracije, ali je naša sugestija registracija čime naša internetska trgovina prikuplja podatke o vašim željama i potrebama, te vas uvrštava u određene akcije ili pogodnosti koje mogu biti isplative za vas.  Proces registracije možete izvršiti klikom na ikonicu Moj račun u gornjem, desnom uglu ekrana.

Proces kupnje:

1. Možete dodati proizvode u vašu „košaricu“ dok ste u prozoru s asortimanom robe ili na stranici proizvoda , gdje možete saznati više o pojedinostima o proizvodu (pogledati slike, tehničke karakteristike proizvoda, proizvođača, primjenu proizvoda, zamjenske proizvode i vezane artikle koji vam mogu zatrebati uz izabrani proizvod).

2. Nakon što odaberete proizvod dodajete ga u svoju „košaricu“. U košaricu mogu biti dodane samo dostupne količine. Ukoliko imate potrebu za količinu većom od dostupne molimo da uputite upit za dodatnom količinom ili dodatnim informacijama koje su vam potrebne na formu “Upit“ pozicioniranu s desne strane ispod svakog proizvoda.

3. Svaki put kada dodajete proizvod u košaricu u gornjem desnom uglu ekrana vidjet ćete pregled košarice koji prikazuje broj trenutnih artikala u vašoj košarici.

4. Kliknite na "Pregledajte košaricu" koji će vas odvesti do cjelovitog pregleda vaše „košarice“, gdje možete promijeniti broj stavki ili dodati nove proizvode.

5. Kada završite izbor artikala sustav će vas voditi kroz proces odabira načina dostave i plaćanja proizvoda prema vašim preferencijama.

6. Nakon predaje narudžbe primit ćete automatsku poruku e-pošte s potvrdom i informacijama o daljnjoj obradi narudžbe.

Upute i savjeti

 

Načini plaćanja 

 

U našoj internet trgovini svoje narudžbe možete platiti:

1. GOTOVINOM PRILIKOM PREUZIMANJA PAKETA

2. UPLATA INTERNET BANKARSTVOM, VIRMANOM ILI UPLATNICOM NA NAŠ ŽIRO RAČUN:

    IBAN:HR1625000091102002028 ADDIKO BANK D.D.

    IBAN: HR1923600001101683739 ZAGREBAČKA BANKA D.O.O.

    IBAN: HR7023400091100186743 PRIVREDNA BANKA ZAGREB

3. KARTICAMA

    Proizvode u Internet trgovini moguće je platiti sljedećim karticama: Visa, Master Card, Diners i Maestro, jednokratno (debitnim i kreditnim karticama) i uz obročno plaćanje (kreditnim karticama).

Kartice

Jednokratno plaćanje

Proizvode i usluge na prodajnom mjestu moguće je jednokratno platiti sljedećim karticama: Visa, MasterCard, Maestro i Diners karticama.           

Obročno Plaćanje

Proizvode i usluge na prodajnom mjestu moguće je obročno platiti sljedećim kreditnim karticama:

- Maksimalno do 6 rata: Visa, MasterCard i Maestro kreditnim karticama Privredne banke Zagreb.

- Minimalan iznos za obročno plaćanje je 70,00€. Maksimalan iznos ovisan je o autorizaciji.

Mogućnosti obročnog plaćanja*:

  • za iznose 70,00€ - 100,00€ do 2 obroka
  • za iznose 100,00€ - 160,00€ do 3 obroka
  • za iznose 160,00€ - 220,00€ do 4 obroka
  • za iznose 220,00€ - 280,00€ do 5 obroka
  • za iznose iznad 280,00€ do 6 obroka

Izjava o sigurnosti plaćanja

Web trgovina trgovinadijelova.hr iznimno brine o vašim podacima te za svu naplatu kartica koristi najmoderniji i najsigurniji sustav za online naplatu T PayWay.

T-com payway sigurnost

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.

ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Securecode MCVerified by Visa

Metode dostave

 

Dostavu trenutačno vršimo na području Republike Hrvatske prema iskazanoj cijeni u procesu narudžbe. Za naručenu robu prilikom slanja web narudžbe možete birati između sljedećih opcija dostave odnosno isporuke robe:

1. Dostava kurirskim službama HP ili GLS

 Hrvatska poštagls logo

Naručenu robu isporučujemo u roku od tri radna dana, a na otoke u roku od četiri radna dana. Narudžbama plaćenim općom uplatnicom/virmanom rok počinje teći po zaprimanju uplate.

Narudžbe od 70,00€ i više isporučuju se standardnom kurirskom službom BESPLATNO.

Cjenik dostave za narudžbe ispod 70,00€ možete pogledati i preuzeti na sljedećoj poveznici: Cijene dostave paketa

(Za robu koja je pakirana u bačvama od 200, 205, 208 i/ili 209 litara te roba pakirana u kontejnere od 1000 litara ne vrijedi odredba o besplatnom prijevozu bez obzira na iznos narudžbe te će se prijevoz naplatiti po važem cjeniku.)

Kurir će dvaput pokušati dostaviti narudžbu na danu adresu. Nakon drugog neuspjelog pokušaja paket će biti vraćen u našu web trgovinu. U slučaju  da  robu  ne preuzmete na vrijeme, a uredno ste zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, snosite sve troškove vraćanja robe u naše skladište i ponovnog slanja robe za koje će Vam biti ispostavljen račun koji morate platiti prije ponovnog slanja robe.

2. Preuzimanje robe osobno na adresi: Santini d.o.o., Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci

Ako je vaš izbor preuzimanje na našoj adresi biti ćete  obaviješteni putem e-pošte i SMS-a (ako je broj mobitela naveden prilikom prijave / odjave) da je narudžba spremna za preuzimanje. Narudžba će biti dostupna za preuzimanje 7 dana. Kako navedeno vrijeme prolazi, kontaktirat ćemo Vas kako bismo utvrdili hoće li se narudžba podići. Ako ne možemo potvrditi ovu informaciju, narudžba će biti vraćena u našu web trgovinu.

3. U slučaju dostave u druge zemlje molimo vas da nas kontaktirate putem telefona ili maila: info@trgovinadijelova.hr

Povrat i zamjena u E-Trgovini 

 

Ako proizvodi nisu ono što ste očekivali, možete ih vratiti u roku od 14 dana od datuma prodaje. Vraćena roba ne smije biti oštećena ili istrošena i potrebne su sve izvorne naljepnice i oznake.

Pripremite svoje artikle i podatke, što će nam omogućiti da potvrdimo vašu kupnju - npr. potvrda o primitku, račun ili narudžba.

Artikli se mogu vratiti u našu web trgovinu slijedeći upute:

1. Popunite priloženi web obrazac za povrat "Izjava o odustajanju od Ugovora na daljinu" isti ispišite i ispunite, te pošaljite putem našeg maila: info@trgovinadijelova.hr

Izjava o odustajanju od Ugovora na daljinu

U slučaju da ste greškom naručili krivu robu i tražite zamjenu za neki drugi artikl, troškove prikupljanja krive isporuke i ponovnog slanja snosite sami (povrat novaca biti će izvršen u iznosu vrijednosti vraćene robe umanjeno za troškove slanja robe). U slučaju da je došlo do naše greške kod isporuke, sve troškove prikupljanja i slanja snosimo mi (povrat novaca biti će izvršen u kompletnom iznosu vraćene robe).

2. Spakirajte proizvode - možete koristiti isti paket u kojem ste robu dobili. Također možete priložiti račun, što će učiniti proces povrata novca lakšim i bržim.

3. Kurir će stići sa etiketom za unaprijed plaćeni odgovor. Na dan preuzimanja kurir će Vas kontaktirati putem e-pošte ili mobitela kako biste potvrdili termin (vrijeme) preuzimanja.

Povrat ćete primiti u roku od nekoliko dana nakon što primimo paket (na bankovni račun ili na debitnu karticu).

Ako želite razmijeniti robu putem web trgovine, slijedite postupak povratka - pošaljite nam artikle i postavite novu narudžbu.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat Vašeg rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju povrata, roba je Vaša odgovornost sve do trenutka zaprimanja robe u naše skladište (ne odgovaramo za eventualna oštećenja u transportu do našeg skladišta).

Zamjena robe može se obaviti i na našoj adresi uz prethodno slanje Izjave o odustajanju od Ugovora na daljinu, te nakon naše pismene suglasnosti o mogućnosti zamjene.

Reklamacije

 

Jamčimo za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda ukoliko se kupac pridržava priloženih naputaka o uporabi. Unatoč tome, može se dogoditi da proizvod ne radi ispravno. U tom slučaju obvezujemo se na svoj trošak popraviti sve kvarove i tehničke nedostatke, koji na proizvodu  nastanu u jamstvenom roku pri normalnoj uporabi i poštivanju tehničkih uputa. 

Artikli se mogu reklamirati u našoj web trgovini slijedeći upute:

1. Popunite priloženi web obrazac za reklamaciju "Obrazac za reklamaciju", ispišite ga i ispunite te pošaljite na: info@trgovinadijelova.hr

 Obrazac za reklamaciju

2. Spakirajte proizvode - možete koristiti isti paket u kojem ste robu dobili. Priložite račun te jamstvene listove ukoliko ih imate.

3. Kurir će stići sa etiketom za unaprijed plaćeni odgovor. Na dan preuzimanja kurir će Vas kontaktirati putem e-pošte ili mobitela kako biste potvrdili termin (vrijeme) preuzimanja.

Razmotrit ćemo vašu reklamaciju najduže u roku od 14 dana od primitka paketa i poslati vam povratne informacije o njemu. Ukoliko je reklamacija prihvaćena, primit ćete povrat novca u roku od nekoliko dana na bankovni račun, kreditnu/debitnu karticu ili novi proizvod, ovisno o opciji koju želite.

Možete poslati pisani prigovor našoj korisničkoj službi na e-mail: info@trgovinadijelova.hr, u kojem obavezno ostavite vaše kontakt podatke. Vrlo brzo po primitku vašeg prigovora kontaktirati će vas netko od naših operatera, te dogovoriti neku od opcija koja je najprihvatljivija za vas.

Sporne proizvode sa računom donesite u našu trgovinu na adresi Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci i dok ste u trgovini ispunite obrazac za reklamaciju

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na našoj web trgovini. Slika koja ilustrira proizvod na web trgovini ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostatka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Santini d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Vršimo prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosimo mi.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije sav trošak zamjene proizvoda snosimo mi, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANIH PROIZVODA I SERVIS

 

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena kupac može, ako proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

UVJETI POSLOVANJA

 

Uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između web trgovine Trgovina dijelova i Kupca.

Opći uvjeti i odredbe za narudžbe preko internetske trgovine

 

1. Djelokrug ovih općih uvjeta i odredbi, kontakt

1.1 Djelokrug općih uvjeta i odredbi

Sljedeći opći uvjeti i odredbe (u daljnjem tekstu OUiO) primjenjivati će se na poslovne transakcije između Santini d.o.o.. Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci, Hrvatska (u daljnjem tekstu „Prodavatelj“) i Kupca* u verziji koja je vrijedila u vrijeme narudžbe za poslovanje koja se provodi preko internetske trgovine http://trgovinadijelova.hr

Različiti ili alternativni uvjeti i odredbe od strane Kupca neće biti prihvaćeni, osim ako se Prodavatelj izričito ne suglasi s njima u pisanom obliku.

1.2 Kontakt

Možete nam se obratiti na sljedeće načine:

- Santini d.o.o. Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci, Hrvatska

- Pozivom korisničkoj podršci: +385 32 30 83 39

- e-poštom: info@trgovinadijelova.hr

2. Opći uvjeti korištenja internet trgovine 

2.1 Internetska trgovina dostupna je samo osobama koje su navršile 18 godina.

2.2 Osobama koje još nisu navršile 18 godina potrebna je suglasnost svog zakonskog skrbnika da koriste internetsku trgovinu.

2.3 Kupac se smatra potrošačem pod uvjetom da se svrha naručivanja isporuka i usluga ne može primarno pripisati komercijalnim ili samostalnim profesionalnim djelatnostima te stranke. Trgovac je svako partnerstvo ili fizička ili pravna osoba koja obavlja poslove trgovačke ili samostalne djelatnosti prilikom sklapanja ugovora.

2.4 Ako se registrirate kod nas, prenosite osobne podatke. Vrsta i način obrade vaših podataka objašnjeni su u Pravilima o privatnosti.

2.5 Kako bismo osigurali ispravno evidentiranje vaših podataka, poslat ćemo Vam e-poštu nakon što se registrirate u internetskoj trgovini, koji će od vas zatražiti da provjerite i potvrdite svoje podatke.

2.6 Roba se prodaje samo u dostupnim količinama ili po dodatnim zahtjevima.

2.7 Prodavateljeva internetska trgovina čini samo prodajni katalog. Prikazivanjem proizvoda u internetskoj trgovini, Prodavatelj samo poziva Kupca da napravi ponudu o proizvodima koji su predstavljeni i sklapaju kupoprodajni ugovor (u daljnjem tekstu "Narudžbe").

2.8 Jezik ugovora biti će isključivo hrvatski.

3. Obrada vaših osobnih podataka 

3.1 Vaš pristanak na obradu vaših osobnih podataka je dobrovoljan. Sve ostale informacije o zaštiti podataka pronaći ćete u našim Pravilima privatnosti.

3.2 U nekim slučajevima u našoj internetskoj trgovini od vas će se tražiti vaš pristanak kako bismo vam mogli poslati oglase, npr. posebne ponude, sniženja itd. Ovaj pristanak je također dobrovoljan i može se povući u bilo koje vrijeme. Možete saznati više u našim Pravilima privatnosti.

4. Narudžbe

Narudžbe se plasiraju preko stranice www.trgovinadijelova.hr.

4.1 Proizvodi u internetskoj trgovini označeni su na način da dobivate informacije kao što su tehničke karakteristike, materijali, primjena, itd.

4.2 Tijekom narudžbe birate svoj proizvod. 

5. Kako kupujem u internetskoj trgovini?

5.1 Odabrani proizvod smjestite iz asortimana proizvoda klikom na gumb "Dodaj u košaricu" u internet košarici za kupnju. To nije obvezujuće.

5.2 Sve stavke koje se nalaze u košarici mogu se vidjeti klikom na “Pregledajte košaricu”, vidljivu u gornjem dijelu internet stranice (klikom na ikonicu kolica za kupovinu). Ovdje možete brisati artikle ili mijenjati količine.

5.3 Ako želite kupiti predmete iz košarice, kliknite na gumb "Završite kupovinu".

5.4 Ne morate se registrirati da bi kupili odabrane artikle. Ukoliko se registrirate na raspolaganju imate i druge opcije, npr. sažetak narudžbe, pohranjene dostavne adrese i povijest narudžbi.

5.5 Odaberite željeni način isporuke i adresu.

5.6 Nakon izbora načina i mjesta isporuke klikom na "Dalje na plaćanje" odaberite oblik plaćanja te izvršite plaćanje (osim kod osobnog preuzimanja, tu plaćate prilikom preuzimanja paketa).

5.8 Klikom na gumb "Završi kupovinu" predajete obvezujuću ponudu za kupnju robe u vašoj košarici, čime ste prihvatili OUiO i na taj način uključite to prihvaćanje u svoju ponudu.

Narudžba je obvezujuća za Vas pod uvjetom da ne otkažete narudžbu u roku od 15 minuta od prihvaćanja na naš mail: inforgovina@dijelova.hr

Ako želite promijeniti narudžbu, morate otkazati narudžbu i dovršiti postupak nove narudžbe novim proizvodom.

5.9 Kao potrošač, imate pravo na odustanak, koji ostaje nepromijenjen navedenim postupkom.

5.10 Možete se suzdržati od slanja obvezujućeg naloga u bilo kojem trenutku tijekom postupka narudžbe, do plaćanja. Da biste to učinili, dovoljno je suzdržati se od daljnjih koraka i napustiti stranicu narudžbe. Da biste to učinili, možete kliknuti na gumb koji vam omogućuje povratak na prethodnu podstranicu ili bilo koju nasumičnu podstranicu ili na proizvod. Narudžba koja nije potvrđena neće vam biti poslana.

5.11 Nakon primitka narudžbe, Prodavatelj će vam poslati potvrdu narudžbe putem e-pošte koja ponavlja detalje vaše narudžbe. To još uvijek ne predstavlja zaključivanje kupoprodajnog ugovora. Zaključak prodaje zaključuje se tek nakon slanja potvrde o otpremi.

5.12 Prodavatelj vas može kontaktirati telefonom (ako ste naveli telefonski broj) ili e-poštom kako biste razjasnili sva pitanja koja su otvorena u vezi s narudžbom i isporukom. Telefonski brojevi i poruke e-poštom koriste se samo u svrhu obrade narudžbi i isporuka i ne smiju se koristiti u promotivne svrhe osim ako nemamo vaš izričiti pristanak na to.

6. Cijene

6.1 Sve cijene navedene u internetskoj trgovini dane su u eurima, uključujući zakonski porez na dodanu vrijednost. Osim toga, postoje troškovi dostave, čiji iznos ovisi o odabiru opcija isporuke. Ovi troškovi se obračunavaju odvojeno. Prije slanja narudžbe ponovno će se prikazati cijena, uključujući sve primjenjive poreze na dodanu vrijednost i troškove dostave.

6.2 Cijena koja je istaknuta kraju narudžbe je konačna cijena. Prodavatelj i kupac su vezani za ovu cijenu. Nakon toga, cijena se više neće mijenjati, čak i ako Prodavatelj kasnije smanji ili podigne cijenu robe.

6.3 Osim toga, Prodavatelj zadržava pravo da u okviru postojećeg zakonodavstva prilagodi cijene u internetskoj trgovini, ponudi nove proizvode i ponudi ili okonča popuste.

7. Dostupnost robe

Roba koja se nudi u internetskoj trgovini uglavnom je dostupna. Međutim, u rijetkim iznimkama, npr. ako je određeni proizvod naručen od različitih kupaca, ne može se isključiti mogućnost da roba više nije dostupna. U tom slučaju biti ćete odmah obaviješteni da je roba nedostupna. Ugovor se ne sklapa ukoliko roba nije dostupna. Dostava se odvija dok traju zalihe.

8. Vrsta isporuke i vrijeme isporuke

8.1 Naručena roba isporučuje se samo unutar Hrvatskoj.

8.2 Ako je odabrana opcija "Osobno preuzimanje" za isporuku, paket možete pokupiti tijekom radnog vremena. Za ovu opciju isporuke, morate navesti broj vašeg mobilnog telefona kako ćete biti obaviješteni tekstualnom porukom o spremnosti vaše narudžbe za isporuku. Paket će biti dostupan za preuzimanje 7 dana .

8.3 Rok isporuke je obično 3-5 radnih dana. Šaljemo narudžbe od ponedjeljka do petka; to znači da subote nisu uključene u izračun vremena isporuke. Rok isporuke počinje na dan potvrde o dostavi. Ako neki artikl više nije dostupan ili se iz drugih razloga ne može poslati javit ćemo vam.

9. Način plaćanja

Na web trgovini naručenu robu možete platiti:

1. Pouzećem pri preuzimanju paketa

2. Uplatom Internet bankarstvom, virmanom ili uplatnicom na naš žiro račun

3. Karticama: Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama jednokratno i uz mogućnost obročnog plaćanja (Visa, MasterCard i Maestro kreditne kartice Privredne banke Zagreb)

Za plaćanje karticama koristimo T-Com Pay Way koji kupcima omogućava sigurno plaćanje putem interneta. Proces plaćanja intergriran je u proces kupovine unutar internetske  trgovine. Trgovina ima svoje vlastite stranice za naručivanje, ali koristi stranice sustava T-Com PayWay za procesiranje same naplate. Kada Kupac izvrši plaćanje T-Com PayWay prikazuje kupcu stranicu o potvrdi izvršene transakcije i također šalje digitalnu potvrdu („slip“) putem e-maila, te obavještava administratora internetske trgovine o izvršenim transakcijama.

Imajte na umu: Nikada vas nećemo obavijestiti putem e-pošte o promjeni na našem bankovnom računu i onda zatražiti plaćanje kupoprodajne cijene prijenosom novca. Zanemarite takve poruke i ne pokrećite plaćanje. U takvom slučaju proslijedite primljenu poruku e-pošte na sljedeću adresu e-pošte: info@trgovinadijelova.hr.

10. Troškovi dostave

Mi šaljemo samo na adrese unutar Republike Hrvatske.

Cijena slanja ovisi o odabranom načinu dostave i to je:

- prema iskazanoj cijeni u procesu narudžbe za dostavu standardnom kurirskom službom

- 0,00 € osobno preuzimanje u trgovini na adresi: Santini d.o.o., Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci

11. Pravilnik o odustajanju

11.1 Pravo na odustajanje

Imate pravo odustati od ovog ugovora. Razdoblje odustajanja je 14 (četrnaest) dana od dana kada Vi ili treća osoba koju ste imenovali, a koja nije prijevoznik, je u posjedu robe. Da biste iskoristili svoje pravo na odustajanje morate nas obavijestiti; Santini d.o.o., Ante Starčevića 79, 32100 Vinkovci, telefonski broj: +385 32 30 83 39, e-pošta: info@trgovinadijelova.hr s jasnom izjavom (npr. pismo poslano poštom ili e-poštom) o vašoj odluci da odustajete od ovog ugovora.

Da biste to učinili, možete koristiti standardni obrazac za odustajanje koji je priložen, ali to nije potrebno. Da biste ostali u roku odustajanja, dovoljno je da pošaljete obavijest da koristite svoje pravo na odustajanje prije isteka roka odustajanja.

11.2 Posljedice odustajanja

Ako odustanete od ovog ugovora, Prodavatelj je dužan vratiti sve uplate koje je primio od Vas.

Prodavatelj će koristiti isti način plaćanja za taj povrat koji ste koristili za izvornu transakciju, osim ako se izričito dogovorio s Vama o nečemu drugom; ni u kojem slučaju nećete biti naplaćeni za ovaj povrat.

Prodavatelj može odbiti povrat novca dok ne primi robu ili dok ne dokažete da ste istu poslali natrag, ovisno o tome što se dogodi ranije.

Robu morate poslati natrag ili vratiti ju odmah, u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ste nas obavijestili o odustajanju od ovog ugovora. Ovaj rok je ispunjen ako pošaljete robu prije isteka razdoblja od 14 (četrnaest) dana.

Za svaki gubitak vrijednosti robe morate platiti samo ako se nakon provjere stanja, karakteristika i funkcionalnosti robe taj gubitak vrijednosti može pratiti do nepotrebnog rukovanja njima s Vaše strane.

11.3 Standardni obrazac za odustajanje

 Ako želite odustati od ugovora, pošaljite dopis sa obveznim slijedećim elementima:

 - Pošta: Santini d.o.o., Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci, e-pošta: info@trgovinadijelova.hr

 - Ja / mi (*) ovime obavještavam/o da (ja/mi *) odustajem/o iz ugovora o prodaji sljedeće robe (*) / za isporuku sljedeće usluge (*)

 - naručeno na (*) / primljeno dana (*)

 - Ime kupca

 - Adresa kupca

 - Potpis kupca (a) (samo ako je ovaj obrazac ispunjen na papiru)

 - Datum

12. Jamstvo

12.1 Zahtjev za jamstvom za nedostatke u kupljenoj robi možete podnijeti u skladu sa zakonskim odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o obveznim odnosima i drugim relevantnim propisima. Konkretno, možete zahtijevati rješenje (nova isporuka, povrat novca ili uklanjanje nedostataka). Imamo pravo, međutim, uputiti vas na novu isporuku ako bi uklanjanje nedostatka bilo povezano s neproporcionalnim troškovima ili naporom.

12.2 Molimo Vas da navedete broj narudžbe, svoje ime, adresu i kratak opis razloga za svoje tvrdnje kada podnosite svoje jamstvene zahtjeve. Internet obrazac dostupan u tu svrhu može se poslati poštom ili e-poštom (info@trgovinadijelova.hr). Nakon toga pošaljite robu na sljedeću adresu: Santini d.o.o., Ante Starčevića 79, 32 100 Vinkovci, Hrvatska

13. Postupci rješavanja sporova

Nismo niti spremni niti obvezni sudjelovati u postupcima rješavanja sporova pred arbitražnim vijećem potrošača.

14. Zadržavanje prava vlasništva

Prodavatelj zadržava pravo vlasništva nad robom sve dok se ne plati puna kupoprodajna cijena.

15. Autorsko pravo

Sadržaj ove internet stranice, uključujući fotografije, filmove i tekstove, zaštićen je zakonom o autorskim pravima i drugim pravima. Korištenje slika, filmova i tekstova dopušteno je samo za privatnu upotrebu, a svaka daljnja uporaba bez izričitog pisanog pristanka Prodavatelja nije dopuštena.

16. Mjerodavno pravo i mjesto nadležnosti

16.1 Hrvatski Zakoni i EU važeći propisi, primjenjivat će se na sve ugovore između Prodavatelja i Kupca. Ovaj se izbor prava primjenjuje samo u onoj mjeri u kojoj potrošač nije lišen neobveznog zakonodavstva o zaštiti potrošača u zemlji u kojoj potrošač ima uobičajeno boravište u vrijeme narudžbe.

16.2 Za poslovne transakcije s trgovcima, isključivo mjesto nadležnosti za sve sporove proizašle iz ugovornih odnosa između Prodavatelja i Kupca dogovoreno je da bude sjedište Prodavatelja.

17. Promjene ovim OUiO

Prodavatelj ima pravo jednostrano mijenjati ove OUiO-ove ako je to potrebno radi prilagodbe promjenama u pravnom ili tehničkom okviru. Kupce ćemo obavijestiti o prilagodbama tako što ćemo dostaviti sadržaj izmijenjenog propisa. Promjena će postati dio ugovora ako Kupac pismeno ne prigovori o promjeni u roku od 6 (šest) tjedana nakon primitka obavijesti o promjeni koja je uključena u ugovorni odnos u odnosu na Prodavatelja.



Podaci o tvrtki:

Naziv: Santini d.o.o.
Sjedište: A. Starčevića 79, 32100 Vinkovci, Hrvatska
MB: 03857751
OIB: 55614719992
Info Telefon: +385 32 30 83 40
E-mail: info@trgovinadijelova.hr

 

 

Poštovani, kako biste mogli u potpunosti koristiti sve što naš webshop nudi, molimo vas da koristite jedan od navedenih preglednika.

google chrome
Google Chrome
mozilla firefox
Mozzila Firefox
apple safari
Apple Safari